sobota, 3 marca 2012

"Wizje w mroku"

Ten blog jest poświęcony serialowi i książce "Pamiętniki Wampirów". Jak wiadomo L.J.Smith nie napisała tylko tej sagi. Można też przeczytać jej książkę "Wizje w mroku", podzielonej na 3 "fragmenty": Tajemnicza Moc, Opętany, Pasja. Niedawno przeczytałam tę powieść. Bardzo mi się spodobała i uważam, że to jedna z najlepszych książek, jakie czytałam. Przeczytajcie tą książkę! :) Poniżej znajdziecie jej opis (Jaki jest podany z tyłu książki) oraz małą metryczkę :)

"Wizje w mroku"
Niesamowite oczy i prorocze rysunki od zawsze przysparzały siedemnastoletniej Kaitlyn kłopotów. Z radością przyjmuje więc zaproszenie do szkoły, gdzie wraz z czwórką innych uczniów o nadprzyrodzonych zdolnościach będzie rozwijać swój talent. Nie przeczuwa, że zostanie rozdarta pomiędzy uczuciem do dwóch chłopaków. I że będzie musiała wybrać, któremu zaufać, gdy niesamowity projekt zagrozi ich zdrowym zmysłom i życiu..."

Prawdę mówiąc opis nie za bardzo oddaje wspaniałości książki. Jak ktoś lubi jakieś fantastyczne książki z dodatkiem romansidła, to ta książka powinna mu się spodobać. :D

Metryczka:
Tytuł: "Wizje w mroku"
Autor: L.J.Smith
Głowni bohaterzy: Kaitlyn Fairchild, Rob Kessler, Gabriel Wolfe ( To ta najważniejsza trójka. Są też inni bohaterzy).
Od ilu lat: Książka jest dosyć mroczna. Uważam, że tak od 12 roku życia - moja opinia.
Typ: Fantastyczna.

Gorąco zachęcam do czytania! Może już czytaliście?! Co myślicie? :)

Ciekawostka:
Trylogia "Wizje w mroku" zadebiutowała na liście "New Yourh Timesa" jako numer 1.


Cytat dnia: (Tym razem z książki opisanej powyżej) :) : "Dziwne, że człowiek bardziej docenia świat, gdy mu się wydaje, że niedługo może go opuścić."

4 komentarze:

  1. No, no ... Już teraz wiem, że koiecznie musisz pozyczyć mi tę książkę. Może i nie, ale mam wrażenie, że tak jak w TVD obecny jest trójkąt - ona i dwóch meżczyzn. Oczywiście czekam na twoje dalsze posty, a szczególnie na opowiadanie o Katherinie. Na moim blogu znajduje się natomiast opowiadanie o Salvatorach w 1863 roku, od czasu przyjazdu Kath. http://pamietniki-wampirow-madzix111.blogspot.com/ + koniecznie dodawaj notki częściej, naprawdę jest tu, o czym poczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ... Zuzanno ... na moim blogu oczekiwałam raczej bardziej pozytywnego komentarza (patrz : moj komentarz) ;/
      http://pamietniki-wampirow-madzix111.blogspot.com/

      Usuń
  2. Biję się takich blogów:P Ja mam taki -, że jak oglądam coś strasznego to zapamiętuję to na długie lata i noce mam zrypane przez myśli o zjawach:((

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie deepstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń